Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

marți, iunie 21

De la lume adunate

Un om intra in dormitor ,cu o capra in brate,sotia lui era intinsa in pat , citind o carte.
Omul spune: -Uite draga asta este vaca pe care o fut cand tu ai migrene,
Sotia raspunde: -Daca n-ai fi asa de prost poate ai realiza ca aceasta este o capra.
La care omul nostru zambeste: -Daca n-ai fi asa de proasta ai realiza ca vorbeam cu capra......

***

Un tip statea necajit pe un scaun la bar. Vine prietenul lui si il
intreaba:
- Ce s-a intamplat cu tine de esti asa distrus?
- Iti amintesti de fata aia superba de care ti-am povestit data trecuta?
- Tipa nou angajata la firma?
- Da, da, cea pe care numai trebuie sa o privesc si am o erectie puternica.
- Si ce s-a intamplat?
- Pai mi-am luat inima in dinti si am rugat-o sa iesim seara la o cina in oras si la ora 8 trebuia sa o iau de acasa.
- Si, si ??
- Pai ca sa n-o sperii din prima seara mi-am legat p..a de picior si asa am plecat la ea acasa. Am sunat la usa si a aparut intr-o rochie mini mini cu un decolteu imens.
- Si ce s-a intimplat?
- I-am tras un picior in gura.......

Niciun comentariu: