Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

joi, iunie 12

Gratie lui Tudor ;)

Intr-o balta neagra,
Patru ochi luceste.
Ce sa fie oare?
Cred ca e doi peste.
......

Pe un camp cu viorele
Crestea numai ghiocei.
Si-a venit mandrele mele
Si le-a cules ei pe toti.
......

Creste iarba, iarba deasa
Perpendicular pe casa.
Vine calul si o paste...
Alta iarba se dezvolta.
......

Tara mea cu rauri multe
Si cu frunze si cu flori.
Ai in tine-o populatie,
De mai multi locuitori.
......

Si din bolovani cu apa
S-au format inspre apus,
Muntii ! tai de incretire
Orientati cu varfu-n sus.
......

*Trece lebedele-n zare,
Eu ma uit, ele dispare...*

Niciun comentariu: