Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

vineri, august 29

Intelepciunea unei sotii

Cand s'au implinit 30 de ani de casatorie, m'am uitat la sotia mea intr'o zi si i'am spus: "Iubito, acum 30 de ani, noi aveam un apartament ieftin, o masina ieftina, dormeam pe o canapea si ne uitam la un televizor mic alb-negru, dar ma culcam in fiecare seara cu o tipa blonda de 25 de ani, foarte tare, in fiecare seara.

Acum avem o casa foarte frumoasa, o masina draguta, dormim intr'un pat king-size, dar ma culc cu o femeie de 55 de ani. Se pare ca nu te tii de partea ta de intelegere.

Sotia mea este o femeie rezonabila. Si mi'a spus ca sa ma duc sa gasesc o tanara frumoasa, blonda de 25 de ani si ea se va asigura ca voi trai din nou intr'un apartament ieftin, voi avea o masina ieftina si voi dormi pe o canapea.


Nu's femeile grozave? Ele stiu exact cum sa rezolve criza de la varsta mijlocie a barbatilor!!!

Niciun comentariu: