Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

luni, octombrie 20

In cautare de job

Draga Domnuli,

Ash vrea sa plic pentru locul de munca de secretara pe care lam vazut in ziar. Pot sa tastez foarti repidi cu un singur degit si sa fac contabilitati primarie.

Cred ca sunt buna la telefon shi shtiu ca sunt o persoana populara, persoanele raspunzandumi cu binetze cand le spun bunaziua.

Caut un post de munca ca setretara care nar trebui sa fii prea complicat.

Stiu ca ortogrfile mele nu sunt asha di buni dar imi gasesc de lucru ushor de obicei pentru ca sunt persiflenta. Salarul meu e deschis asa ca putem discuta cat vretzi sa ma plateshti datorita a cat crezi ca valoresc,

Pot incepe sa lucru credca imediat. Va multzumesc in avans pentru raspunsul tau.

Sper ca sunt cea mai buna plicanta de pina acuma,


Find sincera,

Marcelica Dinucelu


PS : Pentru ca ceve'ul meu este cam scurtutz, mai jos este o pozica dea mea la locul de munca din urma.

Niciun comentariu: