Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

marți, decembrie 9

$ 350.00 o noapte la hotel

-traducere libera de pe Aircraftresourcecenter

O pereche sot si sotie, calatoresc cu masina de la Key West la Boston. Dupa aproape 24 de ore de drum, se hotarasc ca sunt destul de obositi sa continue si se decid sa opreasca sa se odihneasca. Se opresc la un hotel dragut si inchiriaza o camera, dar planuiesc sa doarma patru ore si sa se intoarca pe drum. Cand se trezesc, se duc la receptie sa plateasca si li se inmaneaza o factura de 35o dolari. Omul, evident, explodeaza si cere sa i se explice de ce este taxat o suma atat de mare. Receptionerul incearca sa'i explice ca taxa de 350 de dolari este standard, dar omul nu vrea sa inteleaga si vrea sa vorbeasca cu managerul. Cand acesta apare, il asculta pe om si ii explica ca hotelul are o piscina olimpica si o sala de conferinte imensa care au fost disponibile pentru el si sotia lui sa le poata folosi.
- "Dar nu le'am folosit!" se plange barbatul.
- "Da, dar le'ati fi putut folosi" ii explica managerul.

In continuare managerul le explica ca s'ar fi putut duce la unul din spectacolele pentru care hotelul e atat de faimos.
- "Cei mai buni cantareti si actori din New York, Hollywood si Las Vegas va pot distra in spectacolele noastre!" spune managerul
- "Da, dar nu am fost la nici unul din aceste spectacole" se plange barbatul din nou
- "E adevarat" spune managerul, "dar v'ati fi putut duce" continua el

Indiferent ce facilitati a mai mentionat managerul in continuare ca ar fi avut la dispozitie cei doi, barbatul spune ca nu a folosit.
Intr'un final, managerul este de neclintit si barbatu se hotareste sa plateasca.
Se apuca si scrie un cec, apoi i'l da managerului. Managerul uitandu'se la cec este surprins.
- "Dar domnule, cecul acesta este doar pe 100 de dolari"
- "Corect " spune barbatul. "Te'am taxat 250 de dolari pentru ca te'ai culcat cu sotia mea"
- "Dar nu m'am culcat cu sotia dumneavoastra!" exclama managerul.
- "E adevarat" raspunde barbatul. "Ea a fost aici, deci... ai fi putut."

Niciun comentariu: