Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

luni, mai 4

Ingineru' si manageru'

Un tip zboara cu balonul admirand peisajul rural pe care-l survoleaza.
La un moment dat isi da seama ca s-a ratacit si observand un om dedesubt
coboara balonul sa-l intrebe unde se afla.

"Nu te supara, am si eu nevoie de ajutorul tau. Trebuie sa ma intalnesc cu un prieten intr-o jumatate de ora si nu stiu unde sunt."

"Cu placere: te afli la bordul unui balon, la 10m deasupra solului,coordonatele fiind 41 de grade latitudine nordica si 63 de grade longitudine estica."

La care tipul din balon nervos zice:
"Cu singuranta esti inginer!"

"Ai dreptate, cum ti-ai dat seama?"

"Pai foarte simplu: toate datele pe care mi le-ai dat sunt corecte din punct de vedere tehnic, dar nu-mi rezolva problema, n-am nici cea mai mica idee ce sa fac cu informatiile primite, si sunt in continuare la fel de ratacit ca si inainte."

Si inginerul:
"Tu cu siguranta esti manager!"

"Ai dreptate, de unde stii?"

"Pai e si mai simplu: Habar nu ai unde esti si nici incotro te indrepti.
Ai facut o promisiune pe care habar n-ai cum s-o tii, si mai mult, te bazezi pe mine sa-ti rezolv problema. Rezultatul e ca esti tot in rahatul in care erai si inainte de a te intalni cu mine, numai ca acum e vina mea!"

Niciun comentariu: