Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

joi, iunie 18

Logica

Dimineata, tatal le spune baietilor:
- Azi noapte, nu stiu care bulangiu, ne-a furat vaca...

Baiatul mai mic:
- Daca-i bulangiu înseamna ca-i mic de statura.

Baiatul mijlociu:
- Daca-i mic de statura, trebuie sa fie Tica Slutu din Tandarei.

Baiatul mai mare:
- Hai sa mergem la Tandarei. Au ajuns la Tandarei, l-au gasit pe Tica
Slutu si i-au tras o cafteala strasnica.

Dar ala nu le da vaca - zice ca n-a furat-o el. L-au mai caftit o data,
dar tot degeaba.

Judecatorul îi întreaba:
- Dar de ce credeti voi ca e mîna lui Tica Slutu?

- Cum de ce, raspund fratii, a furat vaca, deci e bulangiu. E bulangiu,
deci e mic de stat. Daca e mic de stat, e din Tandarei, ca acolo toti
sînt mici de stat. Iar daca e din Tandarei, e clar ca e Tica Slutu...

- Interesanta logica, zice Judele. Dar ia spuneti-mi voi (si le arata o
cutie), ce am eu în cutiuta asta?

- E o cutie patrata, - observa tatal.
- Îseamna ca-nauntru e ceva rotund, - zice mezinul.
- Daca e rotund înseamna ca-i oranj, - cugeta mijlociul.
- Daca-i oranj, e clar ca-i o portocala,- conclude fratele mai mare.

Judecatorul scoate din cutie o portocala, uitîndu-se gînditor la Tica:
- Asculta, Slutule, nu te mai încontra atîta. Da-le astora vaca-napoi!...

Niciun comentariu: