Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

joi, august 13

Trezirea!!!

Incep sa devin din ce in ce mai nemultumit, mai exasperat, mai scarbit de tara asta si de guvernul ei de vampiri. Poate ca invataturile lui Marx nu erau atat de rele... nu sustin comunismul care ne'a ingropat fara posibilitate de scapare, dar vad bogati devenind mai bogati si saraci devenind tot mai saraci din cauza faptului ca guvernul insista in a dobitoci masele si in a le impune conditii ce injosesc omul de bun simt.

Ma gandesc ca poate subiectele de mai jos nu ar trebui sa apara in blogul care incearca sa "descreteasca fruntile". Dar sunt trist si imi dau seama foarte limpede ca orice am spune sau am face nu schimba cu nimic situatia.

In linkul asta dl. Ilie Serbanescu pune degetul pe o rana care supureaza demult.

In aceeasi ordine de idei trebuie sa cititi si articolul asta

Iar aici se afla un alt exemplu de cat de tare se straduieste guvernul roman sa ne "sape"

Niciun comentariu: