10 octombrie: lansarea se amana din pricina faptului ca s-a desprins
chederul de la usa. Incercarea de a-l repara pe loc, cu aracet, nu a
ajutat la nimic.
11 octombrie: crezand ca repararea chederului va dura cateva zile,
echipajul a baut in noaptea anterioara fiind prea mahmuri pentru a
controla naveta.
12 octombrie: totul era pregatit pentru lansarea dar lansarea a fost din
nou amanata pentru ca cineva a pierdut cheile.
13 octombrie: lansarea se amana pentru ca echipajul nu vrea sa decoleze
intr-o zi de 13.
14 octombrie: lansarea se amana din nou pentru ca cineva a spart peste
noapte geamul rachetei crezand ca inauntru e vreun casetofon de furat.
15 octombrie: chederul cedeaza din nou. Se decide sa se inlocuiasca
chederul cu unul de la un Mercedes.
16 octombrie: ideea cu chederul de Mercedes se discuta in sedinta dar nu
exista cvorum.
17 octombrie: se decide ca e bine cu cheder de la Mercedes si se face
comanda.
18 0ctombrie: vine chederul, care este montat de nemti in 20 de minute.
Inginerii romani vor sa verifice daca nemtii au facut treaba buna si
reusesc performanta sa desprinda iar chederul.
19 0ctombrie: se foloseste un cheder de-al nostru dar bine fixat cu
sarma. Echipajul urca la bord dar nu reusesc sa comunice cu centrul de
comanda. Hotul de acum cateva nopti nu gasise casetofon dar furase
statia si nimeni n-a observat pana azi.
20 octombrie: statia noua este montata. Se fac verificari. Nu functioneaza.
Dupa 4 ore cineva observa ca nu era conectata la nicio sursa de energie.
Pentru ca se facuse prea tarziu, lansarea s-a amanat
21 octombrie: Toata ziua a fost un dute-vino. Oamenii primarului Ontanu
ridicasera naveta pentru ca era parcata in loc nepermis.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu