Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

vineri, februarie 18

Vameşi în actualitate

La un restaurant dintr'o staţiune, s'au întâlnit trei vameşi, unu turc, unu bulgar şi un român.

Turcul, deschizând discuţia, le'a spus celorlalţi:
- Măi... având în vedere că toţi avem meseria asta bănoasă, mă gândeam să vă spun că mi'aş cumpăra un Mercedes... Eu cred c'aş face banii pentru el cam într'o lună... Voi?

Bulgaru mândru zice:
- Măi... din castraveţii noştri, eu i'aş scoate cam într'o săptămână. Tu, române?

Românu stă, se gândeşte, calculează şi într'un târziu spune:
- Aş cumpăra Mercedesu cam într'un an...

Ceilalţi înmărmuriţi, îi spun:
- Măi române... nu se poate... meseria noastră este mai banoasă de atât... Nu se mai fac bani la vama voastră?
- Măi dragi colegi, se fac, dar fabrica Mercedes e destul de scumpă...

Thx to Bogdan.

Niciun comentariu: