Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

miercuri, aprilie 27

Un bătrân de 90 de ani...

... îi spune doctorului său:
- Nu m-am simțit niciodată atât de bine. Am o mireasă de 18 ani cu care voi avea un copil. Ce ziceți de asta ?
Doctorul se gândește un minut, iar apoi spune:
- Am un prieten mai în vârstă care este vânător și nu lipsește la nici un sezon. Într-o zi, când se cam grăbea a luat o umbrelă în loc să ia pușca. Când a ajuns în pădure, a văzut un iepure care stătea lângă un râu. Și-a ridicat umbrela și a făcut un bang, și iepurele a căzut mort. Ce zici de asta ?
Bătrânul răspunde:
- Eu aș zice că altcineva i-a omorât iepurele.
Doctorul:
- Exact!

Thx to Dorin

Niciun comentariu: