Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

vineri, ianuarie 16

Glume de ieri sau de azi...

Sotul ei o conduce la aeroport si ii ureaza "Drum bun!" Sotia ii multumeste si il intreaba ce vrea sa-i aduca. Sotul rade si spune ca vrea o italianca. Femeia a tacut si a plecat. Peste doua saptamani sotul se duce sa o ia de la aeroport si o intreaba cum a fost calatoria. Apoi intreba ce s-a intamplat cu cadoul lui. Ea il intreaba: "-Ce cadou?" "-Cel pe care ti l-am cerut! O italianca!" "-O, acela!, a raspuns ea. Am facut tot ce am putut, acum trebuie sa asteptam noua luni sa vedem daca e fata."

S-a dus popa sa se spovedeasca. Si a pimit canon sa faca o fapta buna! Mergand el spre casa a vazut masina rabinului, care era vecin cu el, plina de noroi. "Am sa ii spal masina" s-a gandit popa. Si i-a spalat-o! A doua zi, cand sa plece in oras, il vede pe rabin sub masina popii taind cu un fierastrau teava de esapament a masinii! "Pai ce faci vecine? Eu iti spal masina si tu mi-o distrugi pe a mea?" Pai ce, a raspuns rabinul, daca tu mi-ai botezat-o eu de ce sa nu ti-o tai imprejur?

Unu' moare si ajunge in iad. Acolo descopera ca exista cate un iad pentru fiecare tara. Merge in iadul german si intreaba:
- Ce ti se face aici ?
- Pai..... te pun pe scaunul electric pentru o ora, pe urma te aseaza pe un pat de cuie pentru inca o ora, si restul zilei te biciuieste dracul german.
Omului nu-i place ce aude si incearca iadul rusesc:
- Ce ti se face aici ?
- Pai ..... te pun pe scaunul electric pentru o ora, pe urma te aseaza pe un pat de cuie pentru inca o ora, si restul zilei te biciuieste dracul rus.
Pe urma verifica iadul american, francez, etc. si primeste raspunsuri asemanatoare. Apoi ajunge la iadul romanesc si descopera ca este o coada foarte mare la intrare.
-Ce ti se face aici ?
- Pai ... te pun pe scaunul electric pentru o ora, pe urma te aseaza pe un pat de cuie pentru inca o ora, si restul zilei te biciuieste dracul roman.
- Pai este cam la fel ca in celelalte iaduri, de ce vrea atata lume sa intre ?
- Pentru ca scaunul electric nu merge si nimeni nu vine sa-l repare, cuiele din pat au fost furate, iar dracul roman este un fost senator, asa ca vine, semneaza de prezenta si se duce la bar.

Thx to Sorin

Niciun comentariu: