Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

luni, februarie 22

Bancurile zilei

În timpul dansului, o melodie lentă, partenerul se uită cu insistenţă la decolteul partenerei şi o întreabă:
- Nu vă supăraţi, d-nă, aveţi păr pe piept ?
- Nu d-le.
- Atunci înseamnă că decolteul dumneavoastră este prea adânc.


Mama işi duce fiica la doctor. După analize doctorul spune:
- Stimată doamnă, fiica dumneavoastră are nevoie de distracţie.
- De ce gen?
- De gen masculin.


O tipă cu fustă mini vrea să se suie în tren dar nu poate deoarece fusta era prea strâmtă. Duce mana la spate şi descheie un nasture apoi altul. Un domn din spate fiind grăbit o ia pe tipă în braţe şi o suie sus. Tipa supărată îl întreabă:
- De ce m-ai luat în braţe?
- Dar tu de ce m-ai descheiat la pantaloni? întreabă domnul.


Naşterile sunt de trei tipuri:
1) spontane - când nevasta naşte la o lună după căsătorie.
2) tardive - când naşte nevasta la doi ani de la moartea soţului.
3) extrauterine - când naşte servitoarea.


O pereche sărbătoreşte Nunta de Fier: căsătoriţi de 65 de ani! Ea: mare şi solidă - el: mic şi plăpând. Printre invitaţi se afla şi un reprezentant de presă.
- Ia spuneţi-mi, o întreabă el pe sărbătorită, cum aţi făcut toţi aceşti ani?
- A, de fapt foarte simplu: eu am hotărât ce trebuia să facă soţul meu, iar el a făcut! Dacă nu, îl pocneam peste dovleac!
- Şi Dvs.? îl întreabă el pe soţ, - care au fost cei mai frumoşi ani ai dvs. din timpul căsniciei?
- Cei 10 ani de prizonierat în Rusia.


O doamnă se întoarce seara târziu acasă. În spatele ei se aud paşi. Se întoarce discret şi observă un individ cu mâinile ridicate la nivelul urechilor, cu nasul turtit şi mersul grăbit în direcţia ei. Grăbeşte pasul şi coteşte la dreapta.
Individul dupa ea. Coteşte brusc la stânga, individul dupa ea... După câteva manevre succesive, disperată, femeia se întoarce spre bărbat, scoate pantoful şi îl azvârle cu putere în direcţia acestuia. Se aud sunete de sticlă spartă şi vocea bărbatului enervat la culme:
- Ptiu, fir-ar să fie de femeie, este al treilea geam pe care încerc să-l duc acasă!


Popescu ajunge obosit acasă de la serviciu şi işi găseşte nevasta în pat cu medicul familiei.
- Vă rog să nu mă înţelegeti greşit, domnule Popescu, spune speriat doctorul, măsuram temperatura soţiei dumneavoastră...
Popescu işi scoate pistolul.
-Da ? Bine... Dar dacă termometrul nu este gradat, vă împuşc.


- Doctore, soţia mea şi-a pierdut vocea, ce să mă fac?
- Încercaţi să veniţi la trei dimineaţa acasă, şi putin băut!


- Vreme de 26 de ani lungi şi luminoşi, soţia mea şi cu mine am fost perfect fericiţi!
- Şi apoi ?
- Apoi ne-am întâlnit...


Ce este un soţ?
Un amant care şi-a forţat prea mult norocul.

Thx to Diana

Niciun comentariu: