Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

vineri, februarie 26

... şi atunci a început cearta!

Nevastă-mea stătea lânga mine pe canapea, în timp ce eu zappam canalele.
M-a întrebat: "Ce mai e pe televizor?"
I-am raspuns: "Praf"...

...şi atunci a început cearta!

-----------------------------------------

Nevastă-mea tot încerca să-mi sugereze ce-şi doreste pentru următoarea aniversare.
Mi-a spus: "vreau ceva strălucitor, ce ajunge de la 0 la 100 in trei secunde."
I-am dăruit un cântar ...

...şi atunci a început cearta!

-----------------------------------------

Când am ajuns aseară acasă, Nevastă-mea mi-a cerut să o duc într-un loc scump.
Am dus-o la o benzinărie...

...şi atunci a început cearta!

-----------------------------------------

Când m-am pensionat, m-am dus la Oficiul de Asistenţă Socială să mă înregistrez.
Tipa din spatele biroului mi-a cerut buletinul, să-mi verifice vârsta.
Îl uitasem acasă.
I-am cerut scuze, i-am spus că mă duc acasă să-l iau şi mă întorc.
A fost foarte draguţă: "Nu vă mai deranjaţi, descheiaţi-vă la cămaşă."
Părul carunt de pe pieptul meu a convins-o şi mi-a inregistrat solicitarea.
Încântat de solicitudinea ei, când am ajuns acasă i-am povestit nevesti-mii.
Ea a spus: "Trebuia să-ţi scoţi şi pantalonii, poate primeai şi ajutor pentru dizabilităţi"...

...şi atunci a început cearta!

-----------------------------------------

Stăteam alături de nevastă-mea la întâlnirea de 30 de ani de la terminarea liceului şi mă tot uitam la o tipa bine, dar complet turtă, ce-şi legana nostalgic între doua degete paharul, singură la o masă de alături.
Nevastă-mea m-a intrebat: "O cunoşti?"
"Sigur", am oftat, "e prima mea prietenă din liceu. Am înţeles că s-a apucat de băut imediat dupa ce ne-am despărţit şi de-atunci n-a mai fost trează."
"Dumnezeule!" a spus nevastă-mea. "Cine s-ar fi gândit că o persoană poate sărbători atâta timp?"...

...şi atunci a început cearta!
-----------------------------------------

Am scos-o pe nevastă-mea la un restaurant.
S-a întâmplat ca ospătarul să ia mai întâi comanda mea.
"Un cotlet mare de vită în sânge pe grătar."
M-a întrebat: "Nu va pasă de vaca nebună?"
"Nu.", am răspuns. "Poate comanda şi singură"...

...şi atunci a început cearta!

-----------------------------------------

Nevastă-mea s-a dus la supermarket.
Am rugat-o să ia şi-un bax de Tuborg, de 18 lei.
A cumparat în schimb o cutie de L'Oreal DermaGenese de 24 de lei.
I-am spus că berea ar fi ajutat-o să arate mai bine în noaptea aia decât crema ...

...şi atunci a început cearta!

-----------------------------------------

Nevastă-mea m-a intrebat dacă rochia îi face fundul mare.
I-am spus că nu aşa de mare ca rochia de ieri ...

...şi atunci a început cearta!

-----------------------------------------

Sâmbătă dimineaţă m-am strecurat uşor din aşternut, mi-am făcut pachetul şi am coborât pe tăcute în garaj.
Am legat barca la cârlig şi am început să dau cu spatele.
Abia când am ieşit cu totul din garaj am realizat că ploua cu găleata şi vântul bătea cu 100 km/h.
Am deschis radioul şi am aflat că vremea avea să fie la fel toată ziua.
Am tras înapoi în garaj şi, tiptil, m-am dus înapoi în dormitor.
M-am strecurat la loc lângă nevastă-mea şi i-am soptit: "E o vreme groaznică afară."
Pe jumatate încă adormită, ea a raspuns:
"Îţi poţi imagina că prostul de bărbatu-meu s-a dus la pescuit pe aşa o vreme?"...

...şi atunci a început cearta!

-----------------------------------------

Am întrebat-o pe nevastă-mea unde ar vrea să mergem pentru aniversarea căsătoriei noastre.
Mi s-a incălzit inima când am vazut-o topindu-se de bucurie.
"Undeva unde n-am mai fost de mult timp..." a spus ea, nehotărâtă.
Aşa că i-am sugerat: "Ce parere ai de bucătărie?"...

...şi atunci a început cearta!

-----------------------------------------

Urmăream în pat, lângă nevastă-mea, "Vrei să fii miliardar?"
M-am întors către ea şi am intrebat-o: "Vrei sa facem dragoste?"
"Nu", mi-a răspuns ea.
"Asta e răspunsul tău final?", am întrebat-o.
De data asta nici nu m-a privit când mi-a răspuns ca da.
Aşa că am spus: "Atunci aş vrea să sun o prietenă"...

...şi atunci a început cearta!


Thx to Diana.

Niciun comentariu: