Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

marți, martie 2

Ce sa spui daca esti prins in timp ce dormi pe birou:

1) Cei de la banca de sange mi-au spus ca s-ar putea sa mi se intample acest lucru.
2) Sunt cele 15 minute de somn pentru reincarcarea bateriilor mentionate in acel curs de gestionare a timpului pe care mi l-ati trimis.
3) Nu dormeam! Meditam la declaratia de intentie si construiam o noua paradigma.
4) Testam rezistenta tastaturii.
5) Faceam un exercitiu de Yoga pentru a elimina stresul legat de munca. Discriminati cumva oamenii care practica Yoga?
6) De ce m-ati intrerupt? Tocmai gasisem solutia la cea mai mare problema a noastra.
7) Filtrul de cafea s-a stricat...
8) Cineva cred ca a pus cafeaua fara cofeina in alt borcan...
9) .....in numele Tatalui, al Fiului si al Sfantului Duh, Amin.

Niciun comentariu: