Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

joi, februarie 23

Bancuri

N-am mai postat de prea mult timp bancuri și o fac astăzi, pentru un prieten:

1. Trei prieteni mor în același timp într-un accident rutier. Tuturor, Sf. Petru le pune o aceeași întrebare:
- O să vă îngroape în câteva zile. Ce sperați să auziți de la rudele și prietenii adunați la mormânt?
- Mie mi-ar place să aud că am fost cel mai mare medic de după Pasteur și un tată de familie exemplar.
- Mie mi-ar place să aud că am fost un profesor universitar excepțional și soțul ideal pe care soția mea îl merita. - Mie mi-ar place să aud: "priviți, mișcă!"...

2. O tânără fată în preajma căsătoriei, avea nevoie printele altele, pentru completarea trusoului și de o plapumă!
Neputându-se duce la plăpumar, îi trimite tot materialul necesar confecționării unei plapume și următoarea scrisoare:
DOMNULE PLĂPUMAR
Dupa ce ne-am înțeles verbal, vă trimit și vă pun la dispoziție fața și dosul și pe deasupra lâna mea, pe care vă rog să mi-o scărmănați cât se poate de bine și totodată să o bagați toată, fiindcă mie îmi place să fie groasă și tare și cât se poate de lungă, ca atunci când întind picioarele să nu-mi iasă afară!

3. - Am primit o scrisoare în care sînt ameninţat că, dacă voi continua să flirtez cu fiica lui, mă va bate.
- Ei, şi? N-ai decît să nu te mai întîlneşti cu ea.
- Uşor de zis, dar scrisoarea e nesemnată!

To BogdanG. (get well!)

Niciun comentariu: