Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

miercuri, februarie 22

Vasile Tintas – this is my life

M-am gândit un pic înainte a posta ce e mai jos. Totul este preluat de pe Bazaconii.com.
 As fi putut comenta și acolo, dar e prea de tot ca sa n-o pun și aici. Sunt curios... dintre oamenii de bun simț... are cineva răbdare să se uite până la capăt? Nu-mi răspundeți la întrebarea asta ca să nu-mi dați ocazia să fiu dezamăgit.

 Așa cum spuneam, materialul de mai jos este copy/paste de pe bazaconii.com

 " Prima oară m-am gândit că e un alt spoof la clipul Mariei Dinulescu de pe IMDB. Dar n-are nicio legătură. Băiatul bagă şi cu nevastă, şi cu copii, şi cu casă, şi cu maşină într-o englezo-română naturală oricărui ţăran plecat de o lună din România.
Şi pentru că-i destul de lung, spicuim câteva “butade”:

Aicea jos am făcut de mâna mea un flower foarte frumos. 

Showerul ăsta e făcut de mâna mea din stone.

 Here, avem pe Katy şi pe Willy [Will]. I-am botezat după ăştia care s-or căsătorit în Anglia.

Aici e Laura care are 14 ani. [?!?!?] Pardon, 16 ani. She’s a smart girl. She brings only good certificates. Denise, she’s twelve. [...] Thirteen, I mean. She’s the same, a very good student. She bring good notes. 

[Vasile către Denise]: Şi ia spune tu ce primeşti dacă aduci note bune?
[Denise]: O sută de dolar.
[Vasile]: Dară numai o dată? De fiecare dată, nu!
[Denise]: Yeah!

A nice TV. The biggest possible here… in the market.

Am făcut acest fireplace. Care după cum vedeţi e din massive rock, I mean piatră.

Aici am pus o nice portet.

În frigider avem a lot of stuff. A lot of food, like in America. Mai multe sarmale decât în România.

Atâtea steakuri şi mâncăruri că nu-i cine să le mănânce.

I really enjoy pool-ul ăsta. Copiii mei le place să se joace cu mine.

Am făcut un desk aicea în partea asta pentru office.

Mă mândresc că am o aşa maşină aici în Arizona, în America, care cam puţâni au asemenea maşină. M-am uitat şi prin România că numai preşedintele ţării îi dus cu o maşină de asta.

Am luat maşina asta că mi-a plăcut culoarea şi efectiv, aş putea să zic, că e o maşina de familie number one Îi Mercedes S Class 550. Am un confort… Toate opţiunile posibile le are maşina asta: dublu sun-roof şi în spate şi în faţă.

La piscină n-am mai avut răbdare. Ş.A.M.D. "

Thx again bazaconii.com

Niciun comentariu: