Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

vineri, iulie 11

Duhul din lampa

Un barbat se plimba pe o plaja din California cand se impiedica de o
lampa.

O ridica si o scutura de praf cand , apare un duh.
Duhul spuse: "Bine, bine, m-ai eliberat din lampa. E a patra oara
luna asta si m-am saturat, asa ca poti sa uiti de trei dorinte. O
sa-ti indeplinesc doar una."
Barbatul zise: "Totdeauna am vrut sa merg in Hawaii, dar am rau de
mare si imi e frica de avion. Imi construiesti un pod pana acolo, ca
sa pot merge cu masina?"
Duhul incepe sa rada: "Asta e imposibil. Gandeste-te la logistica
necesara!
Cum pui piloni pe fundul Pacificului? Gandeste-te cat ciment, cat
otel!
In nici un caz. Pune-ti alta dorinta!"
Omul se gandeste un timp sa gaseasca o dorinta buna: "Stii, am fost
insurat de patru ori. Sotiile mele toate au spus ca sunt un nesimtit
si un insensibil. As vrea sa inteleg femeile. . . sa stiu ce simt ele
cand nu vor sa-mi vorbeasca, sa stiu ce vor cu adevarat cand nu vor
sa spuna, sa stiu ce le-ar putea face fericite..."
"Vrei podul ala cu doua benzi sau cu patru?"

Niciun comentariu: