Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

miercuri, iulie 2

Un site trist

Stau si ma gandesc cateodata... daca am fost unul dintre cei (putini) norocosi care au reusit in scoala generala sa invete limba romana... asa cum trebuie. Nu ma intelegeti gresit ca sunt vreun artist sau un nostalgic... chiar nu am pretentii... dar cand vad atat de multi oameni in jurul meu care nu numai ca se cred patrioti, dar au si tendinta de a se crede chiar inteligenti. Poate ca la ora asta doar eu sunt trist, dar ma gandesc totusi ca nu sunt singurul care vede. Deunazi stateam de vorba cu un cunoscut, pe messenger si din greseala prieteneasca, i'am atras atentia ca desi se crede patriot, limba romana n'o utilizeaza cum trebuie, gramatica suferind la toata capitolele in limbajul lui. Incercand sa'i explic, m'am lovit de'o replica taioasa: "Ce mah ca io asa vorbesc numa cu pretenii, ca daca vorbesc cu un prof, scriu bine"...
Inlaturand amaraciunea... am continuat sa traiesc sperand ca nu e dracul atat de negru. Dar chiar astazi, dau de un site: http://torente.drug-alcohol.net/. La prima vedere ajuta nepriceputii sa foloseasca torrent'ele. Nu ma pricep prea mult asa ca dau sa sap in continuare. Cu gandul ca doar greselile de pe "main page" au aparut din viteza... imi dau seama ca nu'i asa.
Ma jos un mic print screen din gogosile de'acolo.
Sa'mi spuneti ce parere aveti de limba noastra... ;)

Niciun comentariu: