Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

joi, iulie 10

Mai vechiute, dar dragute...

Un sergent in permisie merge la o prostituata si o intreaba: Domnisoara, acceptati compania mea pentru 200.000 de lei?: - Da! - zice ea. Sergentul se intoarce si striga: Companieeee, inaintee mars!

- Tata, imi cumperi, te rog, un mobil hightech 3G cu USB, bluetooth cu camera video, GPRS si cu aplicatii java si mp3? - Fiule, nu te-ai putea droga si tu ca si ceilalti copii?

- Mamico, astazi in autobuz, tata m-a pus sa cedez locul unei domnisoare... Foarte bine puiu' lu' mama, asa trebuie sa faci! - Da mamico, da' io stateam in bratele lu' tata...

Un preot explicã la ora de religie: Dumnezeu l-a creat pe Adam si cu o coastã din Adam a creat-o pe Eva. - Pãrinte, îl întrerupe un elev, tata spune cã ne tragem din maimute. - Ascultã, zice preotul plictisit, cazul familiei tale nu mã intereseazã. Eu vorbesc în general.

Doi tineri stateau pe o banca. Dupa o ora de liniste, baiatul se decide sa rupa tacerea : Nu vrei sa mergem la mine in apartament? - Nu aveam de gand, insa m-ai convins !!!

- Doamnelor si domnilor, avionul nostru se va prabusi in ocean si in jur e plin de rechini. Luati de sub scaune vestele de salvare si cutiuta cu crema. Este ca sa va ungeti pe corp, impotriva rechinilor. - Si nu ne mai mananca? Ba da, dar cu scarba!

- Care este diferenta dintre o soacra si o musca? - Musca te bazaie doar vara!

- Chelner! Da, domnule? - Poti sa-mi mai prajesti putin puiul ? Ca-mi mananca toata salata!

- Trecea Kant, marele filozof, pe langa o stâna din Românica: - Pastore ancestral, ale tale sunt aceste mirifice ovine care se autofurajeaza pe acest mioritic plai? Ciobanul, sprijinit in bata si dand din cap:
- Indubitabil!

Bin Laden ajunge la Poarta Raiului. Sf. Petru deschide vizeta portii, il vede si exclama, terifiat: - TU, tocmai tu vrei sa intri aici? La care, bin Laden raspunde sec :
- Am zis eu ca vreau sa intru? Aveti doua minute sa iesiti cu totii!

La Radio Erevan, un ascultator intreaba : - Daca dragostea este vinul vietii, atunci ce este casatoria ? Radio Erevan raspunde: - Mahmureala de a doua zi dimineata !

Niciun comentariu: