Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

duminică, octombrie 24

Am descoperit un blog full of SHIT!

Nu v-aş recomanda să-i citiţi toate post-urile pentru că pe mine unu m-a apucat durerea de cap citind şi doar printre rânduri.

La acest post, nu m-am putut abţine şi am vrut să-i trimit un comentariu, dar comment-urile sunt blocate, explicaţia fiind:
"Cu tot respectul şi afecţiunea pe care le port fanilor mei, nu permit postarea de comentarii decât din partea persoanelor pe care le cunosc personal. E aceeaşi schemă ca şi la Asmallworld.Suntem o comunitate restrânsă de oameni cu vederi similare, foarte controversate, şi ţinem la intimitatea noastră." Nici nu-i de mirare.

Ei bine, în continuare nu m-am putut abţine şi am pus comentariul meu aici.

Dacă nu aveţi chef să-l citiţi acolo, l-am pus mai jos:

" Deci am avut o erecţie majoră citindu-ţi textul de pe blogul tău trist. Nu că mi s-ar întâmpla rar, dar de data asta a fost spontană şi datorată direct textului de mai sus. Aşa că nu pot decât să îţi 'binecuvântez' textul 'novator'. Nu înţeleg cum pana mea te poţi erija fără nici un fel de menajamente într-un protector-sfătuitor al celor mulţi şi proşti aka 'citadinii aceştia palizi' şi să vorbeşti ca şi cum ai fi cel puţin Dalai Lama. Ce nu înţeleg este de unde le scoţi. Trebuie să recunosc că nu ştiu ce înseamnă 'potenţial paleoastronautic' şi nici de ce acesta este 'disperant de necercetat', dar nici nu prea mă interesează, pentru că sună ca şi cum ar fost o chestie spusă de un nebun. Cum pe 9am te descrii ca fiind o ex SRI-istă (ceva femeie de serviciu, probabil), încetez a mă mira şi de frică, o să tac.
Bleah! "

Am şi o dedicaţie pentru domşoara respectivă. De ziua ei.

Niciun comentariu: