Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

vineri, octombrie 29

O călugăriţă şi un preot traversau Sahara pe o cămilă

O călugăriţă şi un preot traversau Sahara pe o cămilă. În cea de-a treia zi, cămila moare fără avertisment.
După ce se şterg de praf, călugariţa şi preotul chestionează situaţia. După o lungă perioadă de tăcere, preotul zice:
"Ei bine, soră, acest lucru pare destul de grav."
"Ştiu, parinte. De fapt, nu cred că este probabil sa supravieţuim mai mult de o zi sau două. "
"Sunt de acord", afirmă părintele. "Soră, din moment ce noi probabil ca nu vom scăpa de-aici în viaţă, ai face ceva pentru mine?"
"Orice, parinte."
"Nu am mai văzut sâni de femeie şi mă întrebam dacă aş putea să-i văd pe ai tăi ."
"Ei bine, în condiţiile acestea, nu văd nimic rău."
Călugariţa s-a dezbrăcat şi preotul s-a bucurat, comentând frumuseţea lor:
"Soră, te superi dacă-i ating?"
Ea a consimţit şi părintele îi pipăie timp de câteva minute.
"Părinte, pot să vă întreb ceva?"
"Da, maică! "
"Nu am mai văzut un penis. Pot să-l văd pe al tău?"
"Cred că ar fi în regulă" a răspuns preotul ridicandu-şi sutana.
"Oh, parinte, pot să-l ating?"
Preotul consimţi şi după câteva minute de giugiuleală se pomeni cu o erecţie de toată frumuseţea.
"Soră, ştii că, dacă am introduce penisul meu în locul potrivit, el poate da viaţă."
"Este adevărat parinte?"
"Da, este, soră."
"Oh, părinte, e minunat! Atunci bagă-l în cămilă şi să plecăm odată de aici !"

Thanx to miss sisi

Niciun comentariu: