Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

joi, octombrie 7

Exerciţiu de oratorie

Un orator motivaţional foarte cunoscut îşi întreţinea publicul. La un
moment dat a spus:
- Cei mai buni ani din viaţa mea au fost petrecuţi în braţele unei
femei care nu era soţia mea! La auzul acestei afirmaţii, publicul a
rămas uimit. Oratorul a adăugat:
- Iar acea femeie a fost mama mea! Râsete şi aplauze.

Seara, un poliţist care participase la curs, instruit de către acest
orator a încercat să plaseze această glumă de efect acasă. Fiind uşor
afumat, a spus soţiei:
- Cei mai buni ani din viaţa mea au fost petrecuţi în braţele unei
femei care nu erai tu! Soţia sa a început să spumege de furie.
Încercând să-şi amintească preţ de 20 de secunde a doua parte a glumei,
poliţistul a trântit în cele din urmă:
- Şi nu-mi amintesc cine era.

Thx to lug.ro

Niciun comentariu: