Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

miercuri, octombrie 13

Bancuri scurte

Conversaţie telefonică pe timp de criză:
- Alo ? Hai salut ! Cum mai merge ?
- Păi ... destul de binişor ca să zic aşa ...
- A ... scuze, am greşit numărul ...

Din memoriile lui Bulă: "Am fost atât de sărac că dacă nu eram băiat nu aveam cu ce să mă joc."

Iată şi horoscopul universal pentru luna următoare:
Sănătate: astrele îţi surâd.
Bani: astrele îţi surâd şi mai tare.
Dragoste: astrele deja se strică de râs.

Examen la poliţie.
-Ce capitală are Marea Britanie?
Linişte. O voce din spate:
-Da' ne-aţi spus să învăţăm capitale de ţări, nu de mări.

Eşti închis într-o cameră cu un manelist, un tigru şi o cobră. Ai o puşcă în care ţi-au mai rămas 2 gloanţe, ce faci?
Îl împuşti pe manelist. De două ori.

O blondă comanda pizza.
- Să o tai în 6 sau în 12 felii?
- În 6, că nu pot să mănânc 12!

A man was sitting on the sofa watching TV when he heard his wife's voice from the kitchen.
“What would you like for dinner Love? Chicken, beef or lamb”?
He said, "Thank you, I'll have chicken."
“Fuck You asshole, you're having soup. I was talking to the cat."

Tară de căcat, atentate ...
În Caracal, lângă un bloc cu 10 etaje, un ţăran cosea liniştit iarba: hrrrsssht... hrrrsssht...
Deodată apare în zbor un deltaplan. Purtat de o pală de vânt, acesta se izbeşte de bloc şi se prabuşeşte în faţa ţăranului, care ridică din umeri şi zice: "Ţară de căcat, atentate de căcat!"

Ion intră la bar cu-o moaca tristă.
Vasile îl întreabă: - Da' ce-ai? - Mi-a murit soacra.
Se face linişte, la care Vasile: - Nu-i adevărat, numa' zice aşa să fim invidioşi.

***

După şase luni de fericire conjugală, Bill şi Jane şedeau liniştiţi, când se auzi un ciocănit în uşă. Bill se duse şi o deschise. Cine era?
Soacra lui, cu două geamantane.
- Vreau să stau aici, spuse soacra.
- Foarte bine. Acolo să stai! Îi replică Bill şi îi trânti uşa în nas.

***

Un bărbat sună la pompieri şi zice speriat: -Domnule, soacra mea vrea să se arunce de la etaj!!
-Şi care e problema?
-Nu se deschide fereastra!!!

Niciun comentariu: