Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

luni, octombrie 11

Ardeleanul şi porcul

Într-o zi de luni, un ardelean merge cu porcul în târg să-l vândă. La un moment dat se apropie de el un domn aşa mai bine îmbrăcat, la costum, cravata...şi-i spune omului nostru:
-De vânzare porcul?
-De vânzare!
-Da'...ce porc fain!
-Da, îi fain!
-Dar ce-i daţi să mănânce?
-Păi...resturi...ce rămâne de la noi dăm la porc.
-În cazul ăsta, daţi-mi voie să mă legitimez: sunt de la Protecţia Consumatorului. Cum puteţi să-i daţi porcului să mănânce resturi? Dacă se îmbolnavesc consumatorii? Un milion de lei amendă!
A doua săptămână, iar vine ardeleanul cu porcul în târg. De el se apropie un alt om bine îmbrăcat, care-l întreabă:
-De vânzare porcul? Ardeleanul, mai nervos puţin:
-De vânzare...
-Da'...ce porc fain!
-Da, e fain...
-Nici nu miroase a porc!
-Da...
-Dar ce-i daţi să mănânce?
-Păi...pizza, cartofi prajiţi, cola...ce mâncăm noi îi dăm şi la porc.
-Da? În acest caz, daţi-mi voie să mă legitimez: sunt de la Protecţia Copilului. Ştiţi câţi copii din lume mor de foame? Şi dvs. îi daţi porcului pizza şi cola?? Un milion de lei amendă!
A treia săptămână, iar vine omul nostru în târg cu porcul. Şi acum vine la el un domn bine îmbrăcat, la costum şi cravată:
-De vânzare porcul? Ardeleanul, şi mai nervos:
-De vânzare..
-Da', ce porc fain!
-Da, fain..
-Da'...ce-i daţi să mănânce?
-Nu ştiu.
-Cum, nu ştiţi ce mănâncă porcul dv.??
-Nu ştiu dom'le! Eu în fiecare dimineaţă îi pun o sută de mii în troacă şi el îşi cumpară ce vrea!

Thx to Alexandra.

Niciun comentariu: