Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

duminică, iulie 3

[courtesy of www.porc.ro]

[courtesy of http://www.porc.ro]
Porcuşorul isteric se plimba cu bicicleta.
Iepuraşul se plimba pe lângă el:
- O să cazi, o să cazi, o să cazi!
Deodată porcuşorul cade într-o groapă, cu bicicletă cu tot.
Iepuraşul, de sus:
- HA! Ai văzut, ai văzut?
Din groapă se aude o voce răguşită:
- Parchez unde vreau eu!
****
Porcuşorul isteric intră într-o alimentară.
- Carne de porc aveţi?
- Din păcate nu avem.
- Dar eu ce sunt!?!
Porcuşorul isteric merge la un en-gros.
- Primiţi comenzi?
- Desigur.
- Culcaaat!
*****
Porcuşorul isteric în autobuz. O bătrânică îi spune:
- Nu vă supăraţi, puteţi vă rog să închideţi geamul, că e frig afară.
Porcuşorul trânteşte geamul:
- Na-ţi, fi-ţi-ar faţa a'dracu', acum e cald afară?
*****
Porcuşorul isteric o întâlni pe zâna cea bună. Aceasta îi spuse:
- Porcuşorule, pentru că m-ai văzut o să îţi îndeplinesc trei dorinţe.
- Rupe-ţi o mână!
Zâna îşi rupse o mână.
- Mai rupe-ţi o mână.
Zâna îşi mai rupse o mână.
- Fă-mi o labă!
*****
Porcuşorul isteric o văzu pe zâna cea bună. Aceasta îi spuse:
- Porcuşorule, pentru că m-ai văzut o să îţi îndeplinesc o dorinţă.
- Lasă-mă-n pace!
- Dar porcuşorule, pot să îţi îndeplinesc orice dorinţă!
- Orice, orice dorinţă?
- Desigur porcuşorule, orice dorinţă.
- Bineeee, mori!
*****
Porcuşorul isteric se plimba prin padure şi striga către zâna cea
bună:
- Te omor! Te omor!
- Nu mă omorâ şi îţi voi îndeplini două dorinţe.
- Bine, bagă un cui în pomul ăla astfel încât să nu-l mai poată scoate nimeni!
Zis şi făcut.
- Şi a doua?
- Scoate-l afară!
*****
Porcuşorul isteric intră într-un bar şi cere o bere.
Barmanul îl întreabă: la halbă sau la sticlă?
La care porcuşorul exasperat: Comentezi!?!
*****
Porcuşorul isteric stătea cocoţat într-un cireş.
Trece pe acolo un câine şi îl intrebă:
- Ce faci acolo măi porcuşorule?
- Mănânc vişine!
- Păi bine măi porcuşorule, da' tu stai într-un cireş!
Porcuşorul enervat peste măsură:
- Le-am adus de acasă!
*****
Porcuşorul isteric merge la o petrecere. Nevrozat se aşeză pe unde apucă.
Gazda se duse la el cu un platou de aperitive.
Porcuşorul: - Nu mănânc!
Gazda revine cu o sticlă de bere.
Porcuşorul: - Nu beau!
După un timp, gazda îşi prezenta soţia.
Cănd ajunse la porcuşor, acesta sări ca ars: - Nu mă fut!
*****
Porcuşorul isteric stătea plictisit într-un colţ al discotecii.
La un moment dat veni la el o purceluşă cu forme apetisante, dădu puţin din şunculiţe şi îi spuse:
- Hai porcuşorule, dansăm?
- Târfo!
*****
Porcuşorul isteric stătea la coadă la bilete. Ajuns la ghişeu,
întrebă:
- Mai aveţi bilete până la Mizil?
- Nu, s-au terminat.
- Tu să taci!
*****

Niciun comentariu: