Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

duminică, iulie 3

yuk... :-&

Un tip si o tipa trebuiau sa si-o puna, dar cu 10 min inainte tipa observa ca e pe stop ... ea: " nu e nici o problema plec dimineata si nu se prinde "
si-o trag baietii fara nici o problema .. si dimineata tipa se trezeste si pleaca
pe la pranz se trezeste si tipul da plapuma la o parte si observa patul plin de sange

el: " DOAMNE SFINTE AM OMORAT`O " " sigur am impuscat`o .... "
tipul se duce la pistol.. intact.. numara gloantele ... nu lipseste nici unul.
" Doamne SFINTE am injunghiat`o "tipul se duce la bucatarie, dar nici o urma de sange.. cutitele la locul lor
si din greseala trece pe langa o oglinda
" DOAMNE SFINTE AM MANCAT`O "

Niciun comentariu: