Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

luni, iulie 4

Într-un avion de pasageri, zburau pentru prima datã împreunã un pilot evreu si copilotul care era chinez. Dupã o bunã bucatã de timp în care
nu si-au spus nimic unul celuilalt, evreul rupe tãcerea:
- Sã stii cã eu vã urãsc pe voi,chinezii!
- De ce? îl intreabã surprins chinezul.
- Pentru cã i-ati atacat pe americani la Pearl Harbor!
- Nu noi am fost, ãia au fost japonezii!!!
- Chinezi, japonezi, vietnamezi, pentru mine sunteti toti o apã si-un pãmânt!
Chinezul înghite în sec dar nu spune nimic.
Dupã o nouã perioadã de tãcere, chinezul spune:
- Si eu vã urãsc pe voi,evreii!
- De ce?întreabã jignit evreul.
- Pentru cã din cauza voastrã s-a scufundat Titanicul!
- Ce prostii vorbesti, Titanicul s-a scufundat pentru cã s-a ciocnit de un iceberg!!
- Iceberg, Goldberg, Spielberg, pentru mine sunteti toti o apã si-un pãmânt!

Niciun comentariu: