Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

sâmbătă, iulie 2

- Ioane, de unde ai vanataile?
- De la tuse.
- Cum asa, e imposibil!
- Ei, am tusit si eu in sifonier...
- Ioano, de ce are sotul tau nasul turtit? E boxer?
- Nu, spala geamurile la un sexi-club ...
Ion catre Gheorghe:
- Mi-am cumparat o perie pentru WC.
- Si cum e?
- Hartia era mai buna ....
- Ion catre Costica:
- Groapa asta e deosebit de periculoasa, dece nu exista nici un indicator?
- A existat unul, dar a fost luat deoarece n-a mai cazut nimeni in ea.
- Ce te-a apucat, Ioano, sa ma saruti asa la miezul noptii?
- Aaa, tu erai ? ...

Niciun comentariu: