Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

duminică, iulie 3

Mos Craciun intra pe horn într-o casa si nimereste în dormitorul unei tinere superbe, care dormea goala în pat. Nehotarît, începe sa se plimbe de colo-colo prin încapere, zicînd: - Daca o fac, nu voi mai fi primit în cer, dar, daca nu o fac, nu o sa mai pot iesi pe cos.
Un italian un francez si un mexican se aflau intr-un avion cu o oarecare destinatie. Italianul spune:"Aseara am facut dragoste cu nevasta de 3 ori si de dimineata mi-a zis ca este cea mai fericita si mi-a facut o omleta ... m-a tratat ca pe un print".
Francezul:"Aseara
am facut dragoste cu nevasta de 6 ori iar de dimineata nu se mai oprea sa-mi spuna cit de minunat a fost". In acest timp mexicanul tacea.
Italianul ironic il intreaba"Tu de cite ori ai facut dragoste cu nevasta noaptea trecuta?". "O data.",raspunse maxicanul. Italianul:"Si ce ti-a spus de dimineata?". Mexicanul:"DON'T STOP".

Niciun comentariu: