Acest sait poate conţine nuditate sau dezinformări prea personale.
Se spune că în familiile cu venituri mici este un procentaj mare de abuzuri, aşa că va trebui să citiţi blogul ăsta sau mă voi apuca să-mi bat copilul.
* vezi dexu

duminică, iulie 3

Se uita Ion peste gard si il vede pe Vasile jucand tenis cu Agassi.Spre surprinderea lui Vasile iese castigator fara efort.Il intreaba pe Vasile de cand joaca el tenis de este asa de bun si acesta ii raspunde ca la lacul din spatele casei este o broscuta care iti indeplineste orice dorinta dar sa aiba grija ca este cam surda, savorbeasca tare.Se duce Ion la broscuta si ii spune ca vrea mult aur.Cand ajunge acasa constata ca in batatura avea un taur.Se plange la Vasile:-Surda tare broscuta ta, am vrut mult aur si mi-a dat un taur.-Acum tu ce crezi, ca eu am vrut sa fiu tare-n tenis ?

Niciun comentariu: